از صفر تا بینهایت فاصله ...

از صفر تا بینهایت فاصله ...

«کسیکه از خدا شرم ندارد، ممکن-ست مرتکب هر جُرمی بشود» (امام حسن مجتبی"ع"). هر چه فاصله-ی «شَرم آدما از خدا» کمتر ، آدمیت او بیشتر ...
از صفر تا بینهایت فاصله ...

از صفر تا بینهایت فاصله ...

«کسیکه از خدا شرم ندارد، ممکن-ست مرتکب هر جُرمی بشود» (امام حسن مجتبی"ع"). هر چه فاصله-ی «شَرم آدما از خدا» کمتر ، آدمیت او بیشتر ...

عین باباپنجعلی از «پایتخت» هم فقط روحش می‌ماند!

 

  بسم الله الرحمن الرحیم  


 
 

 عین باباپنجعلی از «پایتخت» هم فقط روحش می‌ماند!

 

 

 

  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید 

 

تصویر مرتبط

 

photo_2017-08-11_17-19-45

 

 

  طنز_ خبرآنلاین، وبلاگ پورمحبی، فرزین : ما دیگربه افشای فساد مسئولین بعد از اتمام دوره خدمت‌شان و حتی زندانی‌ وگم و گورشدن شان، عادت کرده‌ایم! اگر نظر بنده برای‌تان مهم باشد، باید بگویم: با این اوضاع شهرداری وبیماری‌های عجیب و غریبی که در آن شیوع پیدا کرده، بعید می دانم که در آینده چیزی حتی از روح پایتخت مان هم بماند. صد رحمت به روح بابا پنجعلی در پایتخت 6 !
 با خدمت هشت ساله هشتمین شهردار خوشگل و موبر و تندرست جهان وضع مان شده ... این؛
حالا خدا به داد برسد تکلیف ما با شهرداران مریض وچشم و ابرو مشکی آنهم بدون عنوان جهانی!
 حالا هر چه می خواهید به ناف بنده ببندید؛ من یکی که معتقدم:
داشتن یک شهردار با پرونده-های نجومی خیلی بهتر است از نداشتنش و یا حتی داشتن شهردارانی بلاتکلیف بدون پرونده ای در زیر بغل.
 دوستان عزیز، توجه داشته باشید که ما دیگربه افشای فساد مسئولین بعد از اتمام دوره خدمت شان و حتی زندانی و گم و گورشدن شان بعد از تفهیم جرم، عادت کرده ایم و برای‍‌مان عادی شده است(اگر موافق نیستید فقط یک مورد نقض برای مان بیاورید تا بگوییم: غلط کرده ایم)بنابراین، نباید برای چنین مسئله ای فراگیر و کاملا بدیهی، معامله را بهم زد و مردم را از داشتن یک مسئول نسبتا خدمتگزار محروم کرد. لحظه ای فکر کنید که اگر سایه یک خلبان بالای سر این شهر نباشد چه اتفاقاتی می تواند بیفتد. مثلا زبان مان لال، اگر ساختمان دیگری مثل پلاسکو فرو ریخت، چه کسی باید به ما بگوید چگونه باید با حفر تونل و به شکل گازانبری وارد موتورخانه اش شد و افراد محبوس شده در آنجا را نجات داد؟ چه رسد به اینکه فردا روزی، زلزله ای در پایتخت بیاید و قرار باشد بدون داشتن یک راهنما اینهمه آدم را از داخل موتورخانه های شان درآوریم! و یا چه کسی می خواهد بغل خیابان ها کیسه نمک و شن بگذارد و دره ها و بیابان های متروک را برای 96 درصدی ها پارک کند
و برای 4 درصدی ها در زمین های مرغوب، برج و بارو بسازد؟ مشکل ترافیک و آلودگی هوای تهران با کدامین تدبیر به سر منزل مقصود خواهد رسید؟ و ده ها سوال دیگری از این دست... توجه داشته باشید؛ اگر مسئولی، حتی پدر فساد و اختلاس هم باشد به هر حال پدر است و احترامش، واجب!
 حال خودتان بگویید لوله کردن پرونده مسئولین دلسوز و فرو کردن آن به حلقوم‌شان بهتر است یا حفظ جان مردم (مخصوصا در موتورخانه‌ها)؟
به قول قوه محترم قضایی و دادگستری خواهشا سیاسی بازی را ول کنید و بچسبید به بازی های بهتر...  البته اینکه چه بازی هایی بهتر است احتمالا در موعد مقررش توسط پیام رسان سروش به اطلاع رسانده خواهد شد.
 

  تهیه وَ تدوین: عـبـــد عـا صـی    

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.