از صفر تا بینهایت فاصله ...

از صفر تا بینهایت فاصله ...

«کسیکه از خدا شرم ندارد، ممکن-ست مرتکب هر جُرمی بشود» (امام حسن مجتبی"ع"). هر چه فاصله-ی «شَرم آدما از خدا» کمتر ، آدمیت او بیشتر ...
از صفر تا بینهایت فاصله ...

از صفر تا بینهایت فاصله ...

«کسیکه از خدا شرم ندارد، ممکن-ست مرتکب هر جُرمی بشود» (امام حسن مجتبی"ع"). هر چه فاصله-ی «شَرم آدما از خدا» کمتر ، آدمیت او بیشتر ...

قانون به من این اجازه را داده که ...

 

  بسم الله الرحمن الرحیم  


 
 

  قانون به من این اجازه را داده که ... 

 

 

  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید 
 

 

 محمود صادقی، نماینده تهران گفت: بسیاری از رسانه‌های اصولگرا یا حامی رئیس قوه‌قضاییه تلاش کردند عذرخواهی من را پشیمانی از کاری که کردم و عدول از سوال و مواضعم جلوه دهند. در حالی که سؤالی که من در مورد حساب‌های بنام رییس‌قوه قضاییه داشتم در جریان است و پیگیری‌های من ادامه دارد. ایشان تعبیراتی در مورد من به کار برده‌ بود من هم خود را محق می‌دانستم که مقابله به‌مثل کنم. در یکی از سخنرانی‌هایم تعبیری از ایشان داشتم که بعدا احساس کردم تعبیر تندی بود. از آن تعبیر عذرخواهی کردم و به نظرم کار اخلاقی بود. البته ایشان تعبیر تندتری در مورد من و برخی نمایندگان مجلس به کار برد و ما را وابسته به بیگانگان دانسته‌ بود اما عذرخواهی هم نکرد. من کاملا ساختار قدرت را می‌شناسم اما خط قرمز‌های مرسوم را به رسمیت نمی‌شناسم. با توجه به اختیارات قانونی نماینده مجلس حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های موجود می‌کنم. ممکن است نتوانند عبور از خط قرمزهای مرسوم را تحمل کنند. به عنوان مثال شاید تاکنون کسی با صراحت در مورد رییس قوه قضاییه سوال نکرده‌ بود اما من پرسیدم. شاید تاکنون نماینده‌ای به خود این اجازه را نداده بود که با رئیس‌ قوه‌ای که به خود اجازه می‌دهد به نماینده مجلس توهین کند، مقابله کند. قانون به من این اجازه را داده که حرف‌هایی را بگویم که افراد عادی نمی‌توانند. ممکن است در این روند گاهی از برخی مرزهای مرسوم عبور کنم اما سعی کرده‌ام مرزهای اخلاقی را رعایت کنم. به دلیل پایبندی به مرزهای اخلاقی است که گاهی احساس می‌کنم نیاز به پوزش‌طلبی است. پرونده تحقیق و تفحص از حساب‌های قوه قضاییه ادامه دارد و ان‌شاء‌الله تا یکی دو سال آینده به نتیجه می‌رسد./ اعتماد

 

 تهیه وَ تدوین: عـبـــد عـا صـی    

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.